آیا رقص حرام است؟چرا؟

آیا رقص حرام است؟چرا؟

آیا رقص حرام است؟چرا؟

بله رقص حرام است و دلایل مختلفی برای استنباط واستدلال این قضیه وجود دارد

وقتی ما میگوییم رقص حرام است یکسری ازدوستان میگویند:نه حرام  نیست،شما افراط وتفریط میکنید ومیخواهید هرچیز خوشی را حرام جلوه بدهید و....

باید بگویم من هم ابتدا مانندشما بودم وحتی راضی بودم قسم بخورم که قبول نخواهم کرد که رقص حرام است

امّا دیری نپایید که من این موضوع را قبول کردم 

من استدلال ها خودم روبراتون مینویسم واستنباط میکنم وامیدوارم که مورد قبولتون واقع بشه:

1-یکم که دقت کنید متوجه میشید که گناه معمولاً چیزیه که درجامعه عادی شده وجزو کارای روزمره ست

2-ترک گناه درجامعه سخته

3-گناه معمولا برای انسان ضرر داره

حالاببینید رقص درجامعه عادی شده وهمچنین ترکش درجامعه ی امروزی سخته

وهمچنین رقص باعث تحریک اعصاب انسان میشه وباعث میشه که انسان حرکات غیرطبیعی انجام بده ودربسیاری ازموارد کنترل خودش روازدست بده

علاوه بر همه ی اینها دراحادیث داریم که موسیقی های لهو ومطرب حرام هست

امیدوارم قانع شده باشید





:: برچسب‌ها: رقص , حرام بودن رقص , دلیل حرام بودن رقص , موسیقی مطرب , موسیقی لهو , حرام ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : محب المهدی عج
تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: